Fwd: [ik hok] Sportolasi Lehetosegek az ELTE-n

Toplak József joey at ikhok.elte.hu
2005. Nov. 24., Cs, 23:26:46 CET

--- Eredeti üzenet---
Dátum: 11/24/2005
Feladó: "Fornai Viktor" <indi at ikhok.elte.hu>
Téma: [ik hok] Sportolasi Lehetosegek az ELTE-n

Sziasztok!

Osszeirtam a Sport Osztondijasok altal adott informaciokat.
Volt vele jo sok munkam, de igy sem ertem el mindenkit.
Lasd: n.a., helyten szemely, vagy kontakt adatok..., stb.

A csatolt informaciok helyesek es ezzel sok munkat es telefon
koltseget veszunk le a hallgatokrol, ha eljutnak hozzajuk
ezek az infok. ;-)

Mkmax: Letszi rakd bele a bitbe, mert hamarosan targy felvetel.

Kepviselo tarsaim letszi terjesszetek az infokar, illetve a honlap
feltoltogetok publikalhatnak. ;-)

Udv,
Fornai Viktor
Sport ref.

MJ: Ha a tobbi n.a. resz is ki lesz toltve, akkor esetleg plakatolni is
kene, mert nagyon kevesen tudnak ezekrol a dolgokrol...

Udv,
Viktor