Fwd: Re: [ik hok] térképészkommunikáció

Toplak József joey at ikhok.elte.hu
2005. Nov. 13., V, 23:42:34 CET

Sziasztok!

A fejlécben lévő cím is én vagyok, tudom, nem ezt szoktátok meg, de ide
kapom a HÖK-ös képviselői levlistáról a közérdekű információkat, és most
már végre adott a technikai lehetőség is arra, hogy közvetlenül innen
tudjam továbbitani Nektek a listára (tudniillik a hallgatói lista zárt).
Robi és Levente is kapott ilyen jogot a HÖK-ös címéhez.

Nos akkor, ajánlom figyelmetekbe Tomo, a HÖK Szervező Bizottságának
alábbi levelét!
Érdemes az általa hivatkozott weboldalon körülnézni, nagyon jó
kedvezményes színházlátogatási lehetőségek vannak!

Üdv: Joe