Hallgatói adatbázis karbantartás 1 .

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2005. Május. 30., H, 16:12:05 CEST

Kedves felhasználók!

Mivel a levelezési listán szerepel sok olyan mailbox, amit a tulajdonosai már
évek óta nem olvasnak (általában "users mailbox full" üzenettel visszakapjuk
az arra küldött leveleket, ezért felhazsnálói törzs-adatbázis karbantartás
van folyamatban.
Ennek hatására kedden 2005.05.31-én 16.00 óra magasságában minden felhasználó
1-2-3 db. e-mailt fog kapni (státuszától függően).
Kérem az abban foglaltak szerint eljárni.
A levelezési lista jelenleg nyílt, de tervezzük a kéretlen levelek szűrésének
egyszerűsítése miatt a zárttá tételt.

A másik adatbázisunk a hallgatói publikus e-mail cimek listája:
http://lazarus.elte.hu/hun/hallgjpg/hallgat.htm
Kérem mindenki ellenőrizze le, hogy a jó cime szerepel-e a neve mellett.
Amennyiben valaki kéri úgy természetesen az email cimét töröljük a fényképe
alól.

Kovács Béla

ps.
Amennyiben valaki nem kap tőlem holnap (16.00 óra környékén) egy levelet sem,
akkor azt töröltük a levelezési listánkról.
Feliretkozni/leiratkozni a levlistára/ról az alábbi linkben foglaltak szerint
lehetséges: http://lazarus.elte.hu/hun/lista.htm
(fontos, hogy cimváltozás esetén még a régi címről küldött "unsubscribe
hallgato" tartalmu levéllel lejelentkezzünk, majd az uj cimről
küldött "subsribe hallgato" tartalmu levéllel visszajelnetkezzönk!!!)
ps2.
HA valakinek ezek után is lesz/van kérdése küldjön egy e-mailt nekem.