2. és 4. évesek gyak jegy (Freehand és Térképszerkesztés)

Jesús Reyes jesus at ludens.elte.hu
2005. Május. 26., Cs, 12:08:36 CEST

Tisztelt hallgatók!

A beadott feladatokat osztályoztam, jegyeket a 7.78-as szobában lehet beiratni. Aki nem adta be mind a két félévi feladatot (vagy az egyik hiányzik) még június 1.-ig megteheti. Az Informatikai Kar vizsgaszabályzat értelmében gyakorlati jegy (beleértve az utóvizsgát is) legeslegkésőbb június 3.-ig adható.

Emlékeztetőül: június 1-én, délután 2:00 órára jön Domokos György gyakorlatvezető az ArcGIS feladatot osztályozni. Aki ekkor nem adná be, a vizsgaszabályzat szerint csak péntekig megtehetné. Ehhez már külön kell időpontot egyeztetni Domokos úrral, mikor vihetik be a kész feladatot az ő munkahelyére. Előfordulhat, hogy más foglaltsága miatt Domokos úr nem ér rá, de ebben az esetben is a hallgató felelőssége, ha időben nem kapja a gyakorlati jegyet.

Üdvözlettel,

Jesús Reyes