Fw: Fwd: [ik hok] Rendszeres szoctam, palyazatok

Fábián Levente fabianlevente at map.elte.hu
2005. Feb. 21., H, 18:54:17 CET

Ajanlom figyelmetekbe:

---------- Forwarded Message -----------
From: "ELTE IK HOK Iktatas" <iktatas at ikhok.elte.hu>
To: fabianlevente at map.elte.hu
Sent: Mon, 21 Feb 2005 17:49:35 +0100 (CET)
Subject: Fwd: [ik hok] Rendszeres szoctam, palyazatok

ELTE IK HOK Hallgatoi Joleti Bizottsag wrote ..
> Szervusztok!
>
>   Pályázatokkal kapcsolatos információk:
>
>    Az összel leadott rendszeres szoctám pályázatokra öt hónapig lehet
juttatást
> kapni. Aki a tavaszi félévre is a már leadott pályázat alapján akar
rendszeres
> szociális támogatásban részesülni, annak a Hallgatói Irodában (Északi Tömb
> -1.66) február 28-ig kell nyilatkozatot leadnia arról, hogy szociális
> helyzetében változás nem történt. Nyilatkozat hiányában márciustól leáll
> az
> utalás!
> [...]
Üdvözlettel:

Fábián Levente Gábor
ELTE IK HÖK titkár

+36306847843
ICQ:302786364
------- End of Forwarded Message -------

Üdvözlettel:

Fábián Levente Gábor

az ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai
Tanszékének hallgatója
Tel.: 30/684-78-43
ICQ: 302786364