bővebben

HORVATH Ildiko ildi at map.elte.hu
2005. Feb. 2., Sze, 10:38:21 CET

Tisztelt Hallgatóság!
Lassan vége az vizsgaidőszaknak - bár ha a folyosóra nézek, még mindig elég
sok sápadt arcot látok -, ébredeztek téli álmotokból, tervezgetitek a 2.
félévi életeteket.
A tervezgetés időszakában ismét "megkínállak" Benneteket egy közös beszégetés
lehetőségével.
Többen érdeklődtetek, hogy mire is gondoltam a "kommunikáció"
kapcsán, ezért néhány gondolatomat megosztom Veletek.
Beszélgethetnénk arról, hogy életünkben mi is a kommunikáció (akár írásbeli,
akár szóbeli, akár viselkedési) szerepe. Megvitathatjuk, hogy hogyan is kell
megírni egy levelet, kérvényt, önéletrajzot.
Ezeken kívül még bármi másról is beszélgethetünk.
Úgy gondolom, hogy február közepéig összeáll az órarendetek, így február 17-
én, csütörtökön 14 órakor  összejöhetünk a Titkárságon egy időpont
egyeztetésre.
Mindenkit szeretettel várok.
Ildikó

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest