toll

Soós István ila at map.elte.hu
2005. Dec. 16., P, 10:31:42 CET

Kedves térképész hallgatók!

   A tegnapi napon nagyon tehetségesen és elmésen elhagytam egy tollat, ami
eléggé fontos nekem. A toll főbb ismertetőjelei: kék, van rajta
szöveg: "ISTVÁN. Határozott, jó döntéshozó. Humorával mindenkit levesz a
lábáról." (vagy valami ilyesmi) Ha valaki találkozik egy ilyen tollal a
tanszék területén, magas jutalom ellenében legyen olyan szíves a titkárságra
Ildikónak bevinni. A jutalom egy Norbi rudi (Update 1). Remélem eléggé
motivált lesz mindenki... Előre is örök hála!

Tisztelettel és köszönettel: Soós István

ELTE Térképtudományi Tanszék, Budapest