Lazarus, es egyeb leallasok

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2005. Aug. 6., Szo, 11:26:58 CEST

Tisztelt erintettek,

A lazarus a tegnapi napon (pentek, 16.50-22.45 kozott, mint azt tobben
jeleztek felem) tobbszor leallt (valamint a mercator, a map, a mazsola, gps
is). Nem veletlenul, ugyanis athelyeztem egy masik terembe, valamint egy kis
kenyszeru "rancfelvarrast" - hardverbovitest - is elvegeztem rajta.

Pentek 22.45 ota remelem jo sokaig ujra ketyegni fog :-)

Elnezest az okozott kellemetlensegekert, de mivel ma elutazom 2 hetre, es az
egyetemet is bezarjak az emlitett tartamban - csak a fenti idopont volt
alkalmas a fenti "hadmuveletre".

K.Bela