kultúra

Joey kektura at freemail.hu
2005. Ápr. 12., K, 00:37:09 CEST

Kedves Mindenki!

Két kultúrális programsorozatra hívnám fel mindenki figyelmét.

Ezen a héten hétfőtől csütörtökig zajlik a Budaörsi úti kollégiumban
(KCSSK) a hagyományos Budaörsi Kultúrális Hét. Ennek során
számtalan érdekesebbnél érdekesebb előadáson és egyéb programon
vehettek részt a KCSSK-ban (XI. kerület Dayka G. u. 4.) A részletes
program itt:
http://kulturhet.csoma.elte.hu/

Gyertek minél többen!
Különösen figyelmetekbe ajánlom a csütörtök esti programban azt a
fényképvetítéses előadást, amit én tartok 18 órától a tavalyi 80 napos
Magyarországot körbekerülő expedíciós gyalogtúráról. Mint nyilván a
legtöbben tudják, tavaly tavasszal az expedíció miatt nem voltam
megtalálható a tanszék környékén, és egyébként az út során felmértük
GPS-szel a teljes magyarországi ún. Kéktúra-útvonalat.

A másik ajánlatom a Kultúrhetet követő hagyományos Budaörsi Napok,
ami szintén a KCSSK-ban kerül megrendezésre a következő héten (ápr.
18-22.)
Részletes program itt:
http://www.bn2005.hu/

Jó szórakozást, kellemes kikapcsolódást a ZH-k között!

Joe