Bódvarákó afterparty

Joey kektura at freemail.hu
2004. Sze. 28., K, 17:05:56 CEST

Kedves Gólyák és Mindenki!

A TTK HÖK idén is megszervezi immár hagyományosnak mondható geo-
bio Bódvarákó Afterparty-ját, melyre minden kedves Bódvarákón
résztvevőt (és persze minden más ELTE-s érdeklődőt) szerettel
elvárnak.
Annyit tudtam meg a szervezőktől, hogy most csütörtökön 19 órától
lesz a rendezvény az Astoriánál lévő Desperados-ban. A belépés ELTE-
seknek ingyenes!
Ha tartják magukat az korábbiakhoz, akkor lesz bódvarákós
fényképnézegetés (akinek esetleg vannak még fényképei a táborról,
hozza el!), gólyaavató vetélkedő (a korábbi években jól szoktak
szerepelni a térképészek :), és persze buli valameddig-sokáig.

Konkrétabb dolgokat sajnos nem tudok, ugyanis idén nem vagyok bent
közvetlenül a szervezésben.

Gyertek el, hisz nektek (is) szervezik az illetékesek! :)

Üdv: Toplak József (Joe)