Németország : munka

Dr. Török_zsolT zoltorok at ludens.elte.hu
2004. Sze. 9., Cs, 20:01:29 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Német egyetem keres (térkép)történeti érdeklõdéssel, webes ismeretekkel
és német nyelvtudással rendelkezõ hallgatót webes tananyag
fejlesztéséhez, elsõsorban web-masteri feladatok ellátására.

Havi 350 Euro fizetést, kedvezményes szállás lehetõséget és vonatjegyet
ajánlanak, valamint az ottani egyetemi kurzusok ingyenes hallgatását. Az
egyetem kellemes kisvárosban, dél-kelet Németországban (volt NSZK)
található.

A megbízás egy vagy két félévre (októbertõl márciusig) szól, már
októberben kell kezdeni!

Kérem a lehetõség iránt érdeklõdõ hallgatókat, hogy sürgõsen keressenek
meg!

Török Zsolt