vizsga Zentai Laszlonal

Laszlo Zentai zetor at ludens.elte.hu
2004. Május. 24., H, 18:20:48 CEST

Tisztelt II-IV. eves hallgatok, akik ebben a felevben nalam vizsgazni
akarnak!

Ugy latszik nem voltam eleg vilagos, vagy nem figyeltek oda kelloen, amikor
ezt elmondtam (bar az elozo Onoknek kuldott uzenetem is utalt erre).
Tehat a vizsgara jelentkezni az ETR-ben KELL, majd a hirdetotablara kirakott
lapon lehet az adott napon belul konkret idopontra (ora, perc) jelentkezni
(ezt az Onok erdekeben kinaltam fel, hogy ne kelljen mindenkinek a vizsga
kezdeten megjelenni).
1. Aki nem azon a napon jon el vizsgazni, mint amire az ETR-ben
jelentkezett, azt nem vizsgaztatom le. Ha valaki az ETR-ben nem jelentkezik,
de megjelenik egy ures helyen vizsgazni, akkor nem fogom levizsgaztatni. Az
ETR a jelentkezeseket 24 oraval korabban zarja le.
2. A hirdetotablan levo vizsgalapon kipipaltam azokat, akik az ETR-ben is az
adott napra jelentkeztek, es kihuztam azokat, akik az ETR-ben mas idopontra
jelentkeztek (ilyen csak a IV. eveseknel fordult elo, de ott harom ilyen
nevet talaltam). A kihuzott helyekre beirhatjak magukat azok, akik az
ETR-ben idoben jelentkeztek az adott vizsganapra. Ezt a nekem okozott plusz
elfoglaltsagot a vizsgam fogom az erintetteknek meghalalni...
3. Mindket evfolyamnal vannak olyan nevek, akik meg csak az egyik vagy csak
a masik helyen iratkoztak fel. Potoljak a hianyokat!
Azok a nevek nincsenek kipipalva, akik meg az ETR-ben nem jelentkeztek.
4. Ha barmelyik evfolyamnal meg feliratkozik valaki a hirdetotablan egy
olyan napra, ami nincs osszhangban az ETR-es jelentkezesevel, akkor a
hirdetotablarol beszedem az adott evfolyam jelentkezesi lapjat, s
automatikusan a vizsgaszabalyzat lep eletbe:
"Időpontkijelölés hiányában a vizsga időpontja valamennyi aznapra
feliratkozott vizsgázó számára reggel 9 óra."

Ha valakinek meg mindezek utan sem vilagos valami, akkor keressen meg,
elmagyarazom szemelyesen. Ezert vagyunk...

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu