Re: 5vös futás eredménye

Laszlo Zentai zetor at ludens.elte.hu
2004. Május. 17., H, 09:58:11 CEST

> Tisztelt Hallgatóság!
> Örömmel értesítek mindenkit, hogy Tanszékünk ebben az évben is elényerte
> a "Legsportosabb tanszék" kitüntető címet.
> Ezt az elismerést Gede Mátyás, Somogyi Gergő és Andóczi Balogh Tamás
hallgatóknak köszönhetjük (legalábbis én róluk tudok).

> A többieket nem minősítem, de ahogyan ígértem, mindenki megbukik.

Sajnos a hir igaz is, meg nem is. Az eredmenyhirdetes kaoszaban tenyleg mi
kaptuk az oklevelet, de nem minket illet, hanem az Immunbiologiat.
A gyozelemhez tenyleg tobb indulo kellett volna.

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu