egyetemi szunet

Laszlo Zentai zetor at ludens.elte.hu
2004. Júl. 15., Cs, 10:40:57 CEST

Tisztelt Hallgatok!

Az egyetem vezetesenek dontese ertelmeben a Lagymanyosi Campus epuleteinek
hasznalata 2004. VIII. 2-19. kozott korlatozva lesz. Nem lesz
legkondicionalas, de lesz aram.
Bejonni csak a KTCS bejaraton lehet. Csak azok a hallgatok johetnek be ebben
az idoben, akik nevet a tanszek elore leadja. A portaszolgalat ezt jogosult
ellenorizni. Tehat ha a hallgatok es doktoranduszok kozott van olyan, aki
indokolni tudja, hogy fontos teendoi (oktato vagy kutatomunka) lennenek ezen
ido alatt a tanszeken, az keressen meg ezzel a keressel engem.
Tovabbi reszletek a tanszeki hirdetotablan.

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu