terkephelyesbites terepgyakorlat

Laszlo Zentai zetor at ludens.elte.hu
2004. Aug. 6., P, 11:40:53 CEST

A terkephelyesbites terepgyakorlatnal megszuletett a jegyek egy resze:
Andóczi-Balog Tamás - 5
Balázs Dávid - 4 (ha a leadott térképet javítja, lehet 5)
Balázs János - 5
Bálint Gábor - 5
Blaskó Dénes - 5
Bobák Szilvia - 5
Bolla Péter - 5
D'Albini András - már leadta, de még nem néztem át
Gera Péter - még nem adta le
Geréb Péter - 5
Györfi János - 3
Juhász Linda - 5
Karakas Eszter - 5
Képes Attila - 5
Kiss Adrienn - 5
Major Ildikó - 5
Márki Zsolt - 5
Rakk Gyula - 5
Salamon Márk - 4
Takács Zoltán - 5
Vikor Zsuzsanna - 5

Felhivom a figyelmet, hogy VIII. 23-ig az egyetem zarva tart, nem engednek
be hallgatokat. Ha valakinek a terepgyakorlat kapcsan dolga van velem, akkor
elozoleg egyeztessen idopontot. En VIII. 19-27. kozott nem leszek, tehat
VIII. 30-atol lehet jonni a jegyeket beiratni.

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu