V. évesek

Dr. Török_zsolT zoltorok at ludens.elte.hu
2003. Nov. 21., P, 12:13:19 CET

Tisztelt V. évesek!

Tudom, valamennyien erejükön felül dolgoznak a diplomamunka
elõzeteseként is felfogható térképtörténeti esszén. Ezért kérem, ne
fogják fel sürgetésként, ha közlöm, hogy az kigyûjtött bibliográfia
beadásának határideje lejárt november 15-én.

Mivel néhányan még nem adták meg a listát, ezért kérem õket, jövõ héten
keddig pótolják. Akik már leadták a listát, azokat arra kérem,
ellenõrizzék, hogy az ott felsorolt tételeik tartalmazzák-e a következõ
mintákban megadott bibliográfiai adatokat (ha nem, akkor a hiányokat
pótolni kell...):

-könyv:

Gipsz Jakab: Térképtörténet és gipsz. Budaiföld, 1967.

Gipsz Jakab (szerk.): Tanulmányok a magyar gipsz térképtörténetérõl.
Budaiföld, 1966.

-könyvfejezet, cikk, tanulmány, elõadás stb.:

Gipsz Jakab: A magyar gipsz térképtörténete. in: Gipsz Jakab (szerk.):
Tanulmányok a magyar gipsz térképtörténetérõl. Budaiföld, 1966. 67-98.

Gipsz Jakab: Még egyszer a magyar gipsz térképtörténetérõl. in: Gipsz és
Térkép 15. évf. (1973), 25-86.

- A térképi forrásokat illetve a webes anyagokat külön kérem felsorolni.

Kérem az alábbiak szerint elkészített bibliográfia nyomtatott változatát
mindenki adja le (juttassa el) nekem kedden 10-12 között. Ebben az
idõpontban várom a már elkészült szövegekkel azoknak a jelentkezését is,
aki konzultálni szeretnének. Jövetelüket e-mailen jelezzék, ha
lehetséges. Az esszé beadási határideje december 15., amely idõpont
rohamosan közeledik....

Üdvözlettel:

Török Zsolt