Meghivo

vulpecula at freemail.hu vulpecula at freemail.hu
2003. Feb. 12., Sze, 20:51:32 CET

HÁBORÚ VAGY BÉKE?
HA RAJTUK MÚLIK: HÁBORÚ!
ÉS HA RAJTAD?
2003. Február 15:
Országos békedemonstráció, és
B É K E L Á N C
Az iraki háború ellen!

GYÜLEKEZÉS:
2003. Február 15-én, szombaton, de. 11:00 órakor,
Műegyetem rakpart 3-9. (Műegyetem főépülete)

Tervezett útvonal: 11:30: indulás a Szabadság híd felé, 12:00-ig az élő
békelánc kialakítása a Szabadság hídon, 12:00 - 13:00: vonulás a
Fővám tér, Kálvin tér, Astoria útvonalon az Erzsébet térre, 13:00: buli
az Erzsébet téren: ANIMA koncert!

Magyarország lakosságának 82%-a ellenzi a háborút - segíts értesíteni
és mozgósítani őket!

SZÜKSÉGÜNK VAN A SEGÍTSÉGEDRE!
Mozgósításban, plakátozásban, szórólapozásban, transzparens
festésben, cikkírásban, webes munkában (http://www.humanista.hu),
fotózásban, filmezésben és ezer más dologban.
Jelentkezz itt: csefi at freemail.hu, vagy 06-70-246-55-05

SZERVEZŐK:
Zöld Fiatalok (http://www.zofi.hu) - Humanista Mozgalom
(http://www.humanista.hu) - SZIA (Szolidaritás Ifjúsági Alternatíva)