tajfutas

Hegedüs Ábel abelterkep at chello.hu
2003. Ápr. 22., K, 09:35:31 CEST

Tisztelt II. éves térképész hallgatók!

Ahogy azt már tudjátok, a domborzattan gyakorlathoz hozzá tartozik egy tájfutó verseny sikeres teljesítése is.
Ennek (már bejelentett) idopontja április 23. szerda. Ezen a napon 14 órától nem lesz más órátok, találkozás fél 4-kor a 90-es BKV busz végállomásánál a KFKI sporttelepen. Aki idoben ott van, annak a nevezést Zenai tanár úr elintézi és kiválasztja az ajánlott kategóriát és a nevezési díjat is befizeti. Én más elfoglaltságom miatt nem tudok elmenni.
Öltözo lesz mosdási lehetoséggel, ezért érdemes váltás ruhát hozni. Erdoben alkalmas cipo és ruha szükséges, iránytu vagy tájoló hasznos, de nem nélkülözhetetlen. Esos idoben érdemes átlátszó irattarót is hozni, ami megóvja a térképet.
Akinek nem sikerül a teljesítés, vagy nem tud eljönni, az saját szervezésben pótolhatja bármely más tájfutó versenyen a gyakjegy határidoig. Ajánlott május 1-én a MOM kupa Nagykovácsiban, valamint május 14-én Zugligetben vagy 21-én a Szép-völgyben a szerdai verseny. Részletek a tanszéki honlapon levo versenynaptárban és a gyakorlatokon.
29-én normál idoben gyakorlat lesz, hozzátok el a versenytérképet is, hogy megbeszéljük.

Hegedüs Ábel
--------- következõ rész ---------