I. evesek figyelmebe!

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2002. Okt. 30., Sze, 12:26:48 CET

Kedves I. eves kollegak!

Remelem mar szervezitek a csapatot a nov. 7-en, csutortokon esedekes
geo golyaavatora! Szegyent ne hozzatok a szakra! :))
A masodevesek mar keszulnek, mert mint megtudtam, meg kivanjak vedeni
tavalyi elsoseguket a vetelkedon. A rendezoseggel mar megbeszeltem ezt,
semmi akadalya a golyaavaton masodeves csapat indulasanak.
Mint a NYUZ-ban is olvashattatok, a komplett rendezveny helyszine a
Fanyuvo Klub nagyterme lesz (Dozsa Gyorgy ut metroallomastol 2 perc).

18.00-20.00 Bodvarakos fenykepnezegetes. Hozzatok Ti is fenykepeket, aki
csinalt a golyataborban, illetve lesz lehetoseg majd utanrendelesre a
szervezok altal hozottakbol is.

20.00- Geo golyavato mokas vetelkedovel.

Kb. 22.00- Fergeteges Bodvarako-afterparty a taborbol ismert DJ Scooter
zenejevel. Tombola ertekes (es folyekony) nyeremenyekkel. :))

A vetelkedot vlsz jomagam vezetem majd, de termeszetesen a zsuri tagjai
kozott talalkozhattok majd a tobbi szak taborbol jol ismert prominens
kepviseloivel is. :)

Gyertek el minel tobben, elvegre elsosorban nektek szervezzuk!

Toplak Jozsef
foszervezo
ELTE TTK HOK Foldtudomanyi SZACS
joey at ludens.elte.hu