Ingyenes korizás

George J. Junior georgejj at mail.0660.hu
2002. Feb. 15., P, 17:00:44 CET

Helló mindenki!

Most vasárnap (február 24-én) délelőtt ingyenesen lehet korizni a műjégen. Arra gondoltam, hogy lehetne egy nagy össznépi év (félév) eleji és szezonzáró korizást tartani. Mivel ingyenes a belépő, így még a mi (ti) szegényes egyetemista kasszánkból is futná rá. Akinek van kedve jönni, és remélem, hogy sokatoknak, azokkal találkozzunk 9.45-kor vasárnap a műjég bejáratánál a lépcsőkön.
Hívjatok barátot, barátnőt, mindenkit, legyen egy jó nagy buli!

Sziasztok,

ifj. Zsiga György
főtérképész