I. evesek

Laszlo Zentai zetor at ludens.elte.hu
2002. Dec. 19., Cs, 19:06:18 CET

A mai szamitogepes ZH eredmenyeit kifuggesztettem.
Minden hallgatonak megajanlottam egy erdemjegyet (egy kivetelevel).
Aki a gyakorlati jegyek leadasanak a hataridejeig (valoszinuleg I. 10.) nem
jelzi nekem, hogy javitani szeretne, az ezt a jegyet fogja kapni.
A hatairdo utan csak a megfelelo eljarasi dij (Tanulmanyi Osztaly)
befizetesevel lehet javitani a vizsgaidoszak vegeig.
Javitani szoban (segedeszkozok nelkul) egy jegyet lehet. Jelentkezes,
idopontegyeztetes e-mailben.
I. 9-12. kozott kulfoldon leszek.

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu