Egységes Tanulmányi Rendszer

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2002. Dec. 3., K, 13:45:36 CET

Udv!

On Tue, 3 Dec 2002, Horvath Ildiko wrote:

> Kedves Térképész Hallgatók!
>
> Mint már értesültetek róla, 2002. december 10-én kapjátok meg az ETR
> használatához szükséges azonosítókat.
> A pontos időpont és helyszín a következő:
>
> 2002. dec. 10. (kedd) 8:30
> Déli tömb, Bolyai előadó

Egesz pontosan 8.30-9.30, ugyanis ekkor jon utanunk a masodik csoport, az
I. eves progmatosok.
A 0-821. szamu Bolyai a nagyeloadok egyike a Deli tomb nyugati
szarnyaban, a bufe kozeleben a foldszinten.

Fentiekkel osszhangban a II. evfolyamnak az ora rendes idopontjaban
(10.15-tol) meg lesz tartva az AGF gyakorlat, mivel egy ora mar igy is
elmaradt korabban.

> A megjelenés mindenki számára KÖTELEZŐ , mert a 202/2003-as tanév I. félévi
> vizsgajelentkezésre csak a rendszer használatával kerülhetsor.

Tenyleg jojjon el mindenki, mert a kesobbiekben hatranya szarmazhat a
mostani tavolmaradasbol kifolyolag!

Toplak Jozsef
HOK kepviselo
joey at ludens.elte.hu