Kinizsi 100-as

George J. Junior georgejj at mail.0660.hu
2001. Május. 23., Sze, 21:07:30 CEST

Üdvözletem mindenkinek!

Remélem nem leszek leszidva emiatt az emilmiatt, mondván, hogy offtopic.
Remélem, hogy egy túra nem számít térképész körökben offtopicnak.
Tehát.
Most szombaton lesz a 21. Kinizsi 100-as teljesítménytúra. Tudom, hogy a
tanszékről többen is (diákok és tanárok egyaránt) érdeklődtek eziránt a
teljesítménytúra iránt korábban, ezért is merem most megemlíteni. :)
Tudom, hogy vizsgaidőszak van, de...
Tehát szombaton indul a túra. Akit érdekel, az itt elolvashatja a teljes
kiírását a túrának:
http://www.fsz.bme.hu/k100/kiiras.htm
remélem szombaton minnél többen ott leszünk. Van a túrának 40 és 25
kilométeres résztávja is! :)

maradok tisztelettel:

ifj. Zsiga György
főtérképész a