HOK kepviselo valasztas

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2001. Május. 11., P, 07:32:41 CEST

Kedves hallgatotarsaim!

Iden is elerkezett a pillanat, amikor elhetunk a Felsooktatasi
Torvenyben, illetve ezaltal az ELTE TTK HOK Alapszabalyaban rogzitett
jogunkkal, es kepviseloket valaszthatunk a Kar valamennyi szakan a HOK
Kozgyulesebe. Szakunknak (kis szak leven) 1 mandatuma van, amire iden
kivetelesen csak 1 jelolt van. (Az utobbi evekben altalaban 2 is szokott
lenni, mutatva a terkepesz szak hallgatoi aktivitasat, de iden most ez
eppen nem igy van.)
Lekoszono kepviselokent igyekeztem megtalalni a legjobb lehetseges
utodjeloltet. Legnagyobb sajnalatomra az kollegina, akit a leginkabb
alkalmasnak talalnek (elsosorban a tanev folyaman folytatott eszmecserek,
az aktualis problemak felvetese stb. alapjan) nem vallalta a dolgot.
Szerintem tul szereny volt, amikor azt mondta, hogy O nem alkalmas erre.
Azert nincs veszve a dolog, nyugodt szivvel ajanlom figyelmetekbe Zsiga
Gyorgy I. eves kollegat, jeloltunket! Meggyozodesem, hogy hatarozott
fellepesevel, az egyetemen mar elsoeveskent kozismert szemelykent
(foterkepesz), nagyfoku ifivezetoi tapasztalatokkal eredmenyesen
kepviselhet minket a HOK Kozgyuleseben. Meg golyataborban fedeztem fel,
es mar az elejetol segitette a munkamat a tanev folyaman (pl. ketten talaltuk
ki ezt a levlistat). Tagja a Foldtudomanyi SZACS-nak, de inkabb az elso
felevben volt aktivabb.

Par szo a szavazas meneterol (a NYUZ-ban is bent van amugy):

Az indexekben a felvetelkor talaltok benne egy szavazocetlit, es azon
beikszelve a megfelelo rublikaba lehet szavazni. Az urna is ott lesz a TO
mellett, abba kell beledobni.
Mindenkepp dobjatok be (akar uresen is, ami tartozkodast jelent), mert 25
szazalekos reszvetel szukseges az ervenyesseghez!!!

Meg annyit, hogy a kepviselok osszessege pusztan csak a HOK Kozgyuleset
hatarozza meg, de nem a HOK-ot jelenti. Pl. a Foldtudomanyi SZACS-ban en
is szeretnek tovabb tevekenykedni, de mindannyiotok elott adott a
lehetoseg, ha valamilyen kozeleti munkara vagytok, hisz Ti is a HOK
tagjai vagytok!

Udv:

Toplak Jozsef
joey at ludens.elte.hu