Visszatértem! :)

George J. Junior georgejj at mail.0660.hu
2001. Május. 5., Szo, 09:39:03 CEST

Üdvözletem mindenkinek a Térképész tanszéken!

Visszatértem egyhónapos európai körutazásomról. Szeretnék itt elnézést kérni
mindazoktól akiknek nem szóltam, hogy eltűnök ennyi időre.

Továbbá szeretnék gratulálni Győrffy tanár úrnak a kar kiváló oktatója
címhez.

Tudom, hogy lejárt már a jelentkezés a HÖK képviselői tisztségre, de
amennyiben hétfő reggel még sikerül jelentkeznem, akkor jelentkezni
szeretnék majd a Térképész hallgatók HÖK képviselőjének.

Végül, így utólag szeretnék mindenkinek kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni!

ifj. Zsiga György
főtérképész
06 30 290 53 07
ifj.zsiga.gyorgy at matavnet.hu