Munka

Horváth Zsolt horvath-zsolt at dbrt.hu
2001. Jún. 20., Sze, 14:03:23 CEST

Tisztel 3.-4.-5. éves hallgatók!

Adott egy alkalmi munka MicroStation-nel.
Földhivatali térképekről megírásokat kell digitalizálni.
Hétfőtől (június 25.) kellene kezdeni, határidő: június 25. + 3 hét

A munkára az én ajánlásommal lehet jelentkezni, akit érdekel a munka,
írjon nekem levelet. Ha az első és másodévesek között van érdeklődő, aki
már végzett ilyen munkát, az is próbálkozhat.

A munkára 2 főt várnak, így jó, ha igyekeztek a válaszolással.

Üdv:
ZSolt