2. eves hallgatoknak - terepgyakorlati tudnivalok

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2001. Júl. 23., H, 18:15:54 CEST

Terepgyakorlattal kapcsolatos tudnivalok:

1. A terepgyakorlattal kapcsolatos koltsegterites felveheto nalam.
Termeszetesen csak azok eseteben, akik leadtak a rajzukat.
2. Akik meg nem adtak le, azoknak szemelyesen kell elvinniuk Csemez Gabornak
(a kapott nevjegyen megtalaljak az elerhetoseget). VII. 25-VIII. 1. kozott
nem lesz elerheto.
3. Termeszetesen a kulon egy oldalt nekem kell leadni a tanszeken.
4. Az alabbi napokon bizonyosan nem vagyok elerheto a tanszeken:
VII. 27., VII. 30, VIII. 3-11.
Holnap (VII. 24.) is csak 11 korul fogok beerni.
Aki nem akar feleslegesen varakozni, az inkabb telefonaljon elobb, vagy
irjon e-mailt.
5. Mas penzet csak irasos meghatalmazasra adom ki hallgatotarsnak.

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu