Virusvedelem...

root root at lazarus.elte.hu
2001. Jan. 25., Cs, 10:02:37 CET

Kedves listatagok!

Az archivumbol toroltem Farago Imre utolso, virussal fertozott levelet,
helyette az eredeti (virusmentes) level talalhato :-)

Ha valaki veletlenul elolvasta M$ Outlook-al az ominozus levelet, es az
Outlook programot annak alapertelmezett (default) beallitasaival
hasznalja, az megfertozodott... Az ujabb virusirto programok kepesek
detektalni, es torolni a virust...

Jo virusirtast!!!

K. Bela

ps. Amennyiben valakinek segitseg kellene, irjon e-mailt nekem.
ps2. Hasznalj "virusbiztos" levelezorendszert: pl. pine ;-))) !!!