fel- vagy kihasznalas

Dr Zsolt Torok zoltorok at ludens.elte.hu
2001. Jan. 19., P, 09:17:56 CET

Tisztelt Tóth Krisztián (II.évf.) Kolléga!

Ezúton hívom fel figyelmét, hogy az üzenetében panaszolt információhiány
oka szemmelláthatóan az, hogy Ön a vizsgaidõszakban nem látogatja a
Térképtudományi Tanszéket. Ezt furcsállom...

Nem tartom továbbá tisztességesnek, hogy személyes problémájával a
térképész lista minden olvasóját zaklatja. Azt hiszem, Ön is egyetért
azzal, hogy a lista ilyenfajta használata lehetetlenné teszi a fontos,
mindenkit érintõ információk hatékony eljuttatását közösségünk minden
tagjához.

Mivel fenti megjegyzéseimet egy, minden listást érintõ, negatív jelenség
jövõbeni elkerülése érdekében is tettem, jogosnak érzem az üzenet
publikussá tételét.

Üdvözlettel:

Török Zsolt

u.i.:Egyébként dolgozata közepes, jó (4) jegyért javíthat a kíírt
idõpontokban.