Ötödéves térképész hallgatóknak

Marton Matyas terkepmuhely at matavnet.hu
2001. Jan. 3., Sze, 22:40:46 CET

Végzôs Kedveseim!

Örömmel értesítem kedves Mind (nagy számú) Nyájatokat, hogy túléltem a
megpróbáltatásokat. Persze ez közületek nem mindenkinek oly nagy öröm, mint
nekem, mivel aktuálissá váltak a gyakjegyek. Mindekit arra kérek - igen
nagy tisztelettel -, hogy amennyiben az lehetséges, folyó év (2001) január
(Boldogasszony) hava 5. napja 12. órájáig hagyjátok szeretett Tanszékünkön
életmûvetek legújabb gyöngyszemét - elbírálás céljából.
Üdvözlettel:
Márton Mátyás

A TRÉFÁT félretéve, e-mail-en is el tudtok érni, és tudunk kommunikálni
telefonon is. Mindenkit kérek, hogy kérdéseivel keressen meg! Természetesen
ez a szakdolgozatokkal és minden egyéb kérdéssel kapcsolatban is ÉL.
Kb. 3 hétig még nem vagyok igazán mozgásképes, de a technika ezen segít.
Mindôtöknek valóban BOLDOG és SIKERES ÚJ ESZTENDÔT kivánok:
Matyi