kicsit offtopic

George J. Junior georgejj at mail.0660.hu
2001. Feb. 4., V, 23:24:22 CET

Sziasztok!

Lehet, hogy ezért most nagyon seggbe leszek rúgva Zentai tanár úr, vagy
valaki más által, de szerintem ez érdekelni
fogja a szegény egyetemistákat, ezért merészelem elküldeni ide a listára,
annak ellenére, hogy egy picit offtopic. :)) Előre is elnézést kérek
mindenkitől!

 Tudom, hogy nem mindannyian csípitek az ilyet, de ezt mindenképpen ajánlom
megnézésre, és beregisztrálásra! 2 napja indult el egy oldal, amibol
szerintem valamennyi penzt fogunk  keresni.
 Akik regisztralnak, azok megkapjak a hirdetok leveleit, es ez utan jar a
 penz. Hetfon
 fog indulni az egesznek a reklamkampanya a NET-en, februar honap csak a
 regisztralasok idoszaka. A hirdetok levelei azok marcius honaptol kerulnek
 kikuldesre,
 attol fuggoen, hogy februarban mennyien regisztralnak. Ugy tudom, hogy
 megvannak
 mar a hirdetok is.

 itt tudtok regisztralni: http://re-mail.netkapu.hu/join.php?ref=100302
ill. további info a weblapon.

csak két ok, hogy miért regisztráljatok:
1.- magyar a cég, és csak magyarokkal foglalkoznak, tehát ezért már érdemes
adni nekik egy esélyt.
2.- ingyenes a regisztráció.
Ja, és örülnék, ha nem változtatnátok meg az azonosítómat! :))

üdv,

Gyuri