mostansag

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2001. Ápr. 27., P, 16:29:44 CEST

Kedves hallgatotarsaim!

Tobb fontos dologrol is tennek most emlitest, de azert remelem, nem lesz
unalmasan hosszu.

Talan a legfontosabb:
Azt hiszem mindannyiunk neveben gratulalhatok Gyorffy tanar urnak, aki
iden a Kar Kivalo Oktatoja lett! Eljen!
(Persze a Ti szavazataitokra is szukseg volt ehhez, orulok, hogy kari
szinten jelentos aranyban leadtak a terkepesz hallgatok szavazatukat!)

Kerdeztetek nehanyan, hogy mi a helyzet a Ludovika-bucsuztatoval.
Nos, mivel a Deli tomb atadasa kesik, igy az Foldrajz TCS is kesobb
(szeptember korul) koltozik Lagymanyosra, igy akkor lesz majd a program.

Koleszba jelentkezok szamara:
Az elso kor lezarult, megvan, hogy ki nyert felvetelt jovore, a KCSSK
eseteben a B foldszinten van kiirva, a tobbi koleszrol nem nagyon tudok,
aki igen, az irjon a listara!
A fellebbezeseket a foigazgatonak kell benyujtani az Ajtosi Durer sori
koleszba majus 7-ig! Az ehhez szukseges formanyomtatvany is ott
szerezheto be.

Meg a tavaszi szunet elott volt egy Kozgyules a HOK-ben, ahol elfogadtuk
a jovo tanevi szakonkent megvalaszthato kepviseloi letszamokat.
Errol a NYUZ-ban is olvashattatok. Szerintem kisse sajatos lett (az
aranyokat tekintve), de a Kozgyules a szervezo elnokhelyettes javaslatat
tamogatta az enyemmel szemben (en a hatekonyabb munka erdekeben kisebb
letszamu Kozgyulesre (magyaran kevesebb kepviselore) tettem javaslatot,
hangsulyozva, hogy a HOK nem egyenlo HOK-kepviselok!)

Ezzel osszefuggesben olvashattatok a NYUZ-ban a valasztasi kiirast, igy
el is ertunk a lenyeghez!
Jelenlegi mandatumom a Zaro Kozgyulesig (vizsgaidoszakot bezaro hetvege)
tart, amit igyekeztem/es meg igyekszek az erdekeiteknek megfeleloen
kitolteni. Rovidesen eljuttatok egy-egy peldanyt az eves munkam
beszamolojabol minden evfolyamnak.
Itt egyben koszonom meg az elegedettsegeteket, amit joparan irtak nekem
elsosorban a listan valo tajekoztatas miatt, es akik tovabbi sikeres
HOK-os mukodest kivantak! Mindenkinek szeretnem megkoszonni, aki segitette a
munkamat, de kulonosen Almasi Eszternek, Banfi Robertnek, Nemeth Balintnak
es Zsiga Gyorgynek!
Elnezest azoktol, akiknek ezzel csalodast okozok, de egyeb okok miatt NEM
INDULOK a valasztasokon! (Az egyeb ok nem sertodottseg, vagy mert sokan
nem szeretnek a HOK-ben, mert ravilagitottam nehany eltusolni
szandekozott igazsagra!) A Foldtudomanyi SZACS-ot szeretnem a jovoben is
segiteni, de ehhez nem kell feltetlenul kepviselonek lenni!
Szoval atadnam a stafetabotot, MAJUS 3-ig bezarolag jelentkezzetek
minel nagyobb tomott sorokban terkepesz kepviselonek (1 mandatumunk van a
Kozgyulesben) a Haliban vagy a http://hali.elte.hu -n!
Egy urlapot kell kitolteni, a valasztasi program megjelenik a majus 9-i
NYUZ-ban. Utana heten az indexek felvetelekor mar lehet is szavazni, mert
bent lesz a szavazocetli.
Nekem kapasbol 2 jeloltem is lenne, egyikuk most is tagja a Foldtudomanyi
SZACS-nak.
Alma, Gyuri!!!
Ne fogjatok vissza magatokat!
Amint tudom, a terkepesz szak mindig az aktivabbak kozott volt, es az 1
helyre mar evek ota 2 jelolt szokott lenni.

Meg egy aprosag:
Aki ott volt, biztos jol erezte magat a KCSSK-ban az iden nagyszeruen
sikerult Budaorsi Napokon. Tobb terkepeszt is lattam, kulonosen az 5.
evfolyam tett ki magaert a keddi napon! :))

Remelem, vegig birtatok olvasni!

Toplak Jozsef
joey at ludens.elte.hu
HOK-kepviselo