2. év
Email

Magyar-argentin
kormányközi tudományos és technológiai együttműködés

Térképolvasás és térképhasználat iskolás korú gyermekeknél:
A térképészeti ismeretek oktatása és gyakorlati alkalmazása
Magyarországon és Argentínában (1. év)

Secretaría de Ciencia, Tecnología e Innovación Productiva (SECyT) de Argentina
Oktatási Minisztérium (NKTH) - TéT Alapítvány
Országos Kiemelésű Társadalomtudományi Kutatások Közalapítvány (OKTK)
 
Spanyol nyelven
Spanyol nyelv
Leírás Résztvevők Szakmai látogatások Kutatási tevékenység

TEMATIKUS TÉRKÉPOLVASÁS ÉS TÉRKÉPHASZNÁLAT ISKOLÁS KORÚ GYERMEKEKNÉL

A KUTATÁS FÁZISAI

2004

2005

J

a

n.

F

e

b.

M

á

r.

A

p

r.

M

a

j.

J

ú

n.

l.

A

u

g.

S

z

e.

O

k

t.

N

o

v.

D

e

c.

J

a

n.

F

e

b.

M

á

r.

A

p

r.

M

a

j.

J

ú

n.

1. Kutatás a térképészeti alapismeretek oktatásának a jellemzőiről.

X

X

X

X

X

X

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Felmérés a tanítás során használt térképekről (oktatók részére):

-         Előkészítés

-         Alkalmazás

-         Eredmények elemzése

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

X

 

 

 

 

X

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

3. Felmérés a térképhasználatról és a térképolvasásról (diákok részére):

-         Előkészítés

-         Alkalmazás

-         Eredmények elemzése

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

X

 

 

 

 

 

X

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

4. Az eredményeket ismertető dokumentumok elkészítése.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

 

5. Az eredményeket bemutató honlap elkészítése:

-         A honlap szerkezete

-         Az információ feldolgozása, honlap készítése

-         Tesztelés és elhelyezés a webre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

X