2. év
Email

Magyar-argentin
kormányközi tudományos és technológiai együttműködés

Térképolvasás és térképhasználat iskolás korú gyermekeknél:
A térképészeti ismeretek oktatása és gyakorlati alkalmazása
Magyarországon és Argentínában (1. év)

Secretaría de Ciencia, Tecnología e Innovación Productiva (SECyT) de Argentina
Oktatási Minisztérium (NKTH) - TéT Alapítvány
Országos Kiemelésű Társadalomtudományi Kutatások Közalapítvány (OKTK)
 
Spanyol nyelven
Spanyol nyelv
Leírás Résztvevők Szakmai látogatások Kutatási tevékenység

TÉRKÉPOLVASÁS ÉS TÉRKÉPHASZNÁLAT ISKOLÁS KORÚ GYERMEKEKNÉL

2004

1. ÉV: TEMATIKUS TÉRKÉPEK

A KUTATÁS FÁZISAI

Jan.

Feb.

Már.

Apr.

Ma.

Jún.

Júl.

Aug.

Sze.

Okt.

Nov.

Dec.

1. Kutatás a térképészeti alapismeretek oktatásának a jellemzőiről.

X

X

X

X

X

 

 

 

 

 

 

 

2. Felmérés a tanítás során használt térképekről (oktatók részére):

-          Előkészítés

-          Alkalmazás

-          Eredmények elemzése

 

 

 

 

 

X

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

3. Felmérés a térképhasználatról és a térképolvasásról (diákok részére):

-          Előkészítés

-          Alkalmazás

-          Eredmények elemzése

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

4. Az eredményeket ismertető dokumentumok elkészítése.

 

 

 

 

 

 

 

 

X

X

X

X

5. Az eredményeket bemutató honlap elkészítése:

-          A honlap szerkezete

-          Az információ feldolgozása

-          Tesztelés és elhelyezés a webre

 

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

 

 

X

 

 

X

 

6. Szakembercsere:

-          A látogatás előkészítése

-          Látogatás

 

 

 

 

X

 

X

 

 

X

 

 

X

 

X

 

 

X